Prekybos centrai apie „Black Friday“: išpardavimai keliasi į internetą, gyventojai skatinami elgtis sąmoningai | Newsec

Prekybos centrai apie „Black Friday“: išpardavimai keliasi į internetą, gyventojai skatinami elgtis sąmoningai

Prekybos centrai apie „Black Friday“: išpardavimai keliasi į internetą, gyventojai skatinami elgtis sąmoningai

Išpardavimų diena „Black Friday“ (liet. „Juodasis penktadienis“) laikoma Kalėdų karštligės pradžia, kurios metu viso pasaulio gyventojai šluoja parduotuvių lentynas. Vis dėlto šįmet vykdomą akciją prekybos centrai pasitinka santūriai – nevykdo aktyvios komunikacijos, stiprina saugos priemones, o gyventojai yra raginami apsipirkti internetu, pažymi tarptautinė nekilnojamojo turto (NT) konsultacijų bendrovė „Newsec“.

„Šiais metais susiduriame su pandemijos iššūkiu, tad drauge su partneriais, prekybos centrų nuomininkais, puikiai suprantame, kad lankytojų negalime kviesti į trumpą, dieną ar kelias trunkantį išpardavimą – tai galėtų sukelti staigų, koncentruotą lankytojų srauto augimą. Atsižvelgdami į tai, didžioji dalis nuomininkų specialius pasiūlymus taikė ir taikys ilgesnį laikotarpį, juos derindami su įprastu vidurio sezono išpardavimu. Todėl šiemet „Black Friday“ akcija daug kur buvo pradėta savaite anksčiau ir ją planuojama tęsti ilgiau“, – teigia Rida Kalvaitienė, „Newsec“ turto valdymo paslaugų grupė vadovė Baltijos šalyse.

Priešingai nei ankstesniais metais, patys prekybos centrai neskatino aktyvios nuolaidų komunikacijos: buvo atsisakyta reklamos žiniasklaidoje, reklaminių plakatų mieste ar prekybos centruose. Komunikacija persikėlė į socialinius tinklus, kur patys nuomininkai aktyviai kviečia apsipirkti jų e. parduotuvėse ir taip pritraukia pirkėjų.

Pasak specialistės, „Juodasis penktadienis“ – pasaulinė nuolaidų diena, o dalis prekybos centrų nuomininkų yra tarptautiniai žaidėjai, kurie savo išpardavimus iš karto organizuoja keliose šalyse, taip pat ir Lietuvoje. Praktiškai visi didieji prekės ženklai tas pačias nuolaidas taiko tiek internetinėse, tiek fizinėse parduotuvėse, todėl gyventojai skatinami naudotis el. prekybos teikiamais privalumais.

„Matome, kad pirmojo karantino e. prekybos apimtys Lietuvoje išaugo du kartus – nuo 4,1 proc. iki 8,4 proc., o tai rodo, kad vartotojų apsipirkimo įpročiai pakito, jie greitai priprato prie pokyčių ir įvertino apsipirkimo internetu patogumus. Jeigu anksčiau didesnės prekybos centrų nuomininkų nuolaidos galiodavo fizinėse parduotuvėse, tai šio „Black Friday“ metu didžiausias dėmesys skiriamas būtent e. prekybai. Taip pat, ieškodami geriausios kainos-kokybės santykio pirkėjai gali peržiūrėti ką siūlo ne tik Lietuvos, bet ir užsienio rinka“, – pabrėžia Rida Kalvaitienė.

Daugiau informacijos vaizdo reportaže su Rida Kalvaitienė, „Newsec“ turto valdymo paslaugų grupės vadove:


Informuojame, jog, Jums sutikus, šioje svetainėje bus naudojami slapukai (angl. cookies). Daugiau apie slapukus skaitykite čia. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.