Bendradarbystės erdvių valdymas

Įmonių biuro priežiūra apima ne tik atskirų biurų bei jų kompleksų, bet ir bendradarbystės erdvių administravimą. „Newsec“ užtikrina, kad sklandžiam biuro erdvės ir darbo vietų veikimui visos reikalingos paslaugos ir priemonės būtų suteikiamos laiku ir veikiant pagal patvirtintą biudžetą.

„Newsec“ komanda, jungianti atskiras turto valdymo kompetencijas – komercines, eksploatacijos ir rinkodaros – gali operatyviai reaguoti į nuomininkų poreikius: užtikrinti tiek techninių, tiek vadybinių klausimų sprendimą, optimizuoti trečiųjų šalių kaštus, o esant poreikiui, vykdyti apskaitą ar imtis bendruomenės lyderio vaidmens.

Aukšta turto valdymo kokybė ir maksimalus darbo vietų nuomininkų pasitenkinimas – „Newsec“ turto valdymo komandos tikslas.

Kvalifikuotas personalas
Objekto veiklos biudžeto sudarymas ir sąnaudų valdymas
Santykių su nuomotoju ir nuomininkais valdymas
Pirkimų ir tiekimo organizavimas
Patalpų nuoma ir nuomininkų įsikėlimo organizavimas

Įgyvendinti projektai

BIURAS: „MONDAY OFFICE"
Klientas: „Urban Inventors“
Plotas: 500 kv. m
Vilnius, Lietuva
BIURAS: „ROCK IT VILNIUS“
Klientas: „Swedbank“
Plotas: 552 kv. m
Vilnius, Lietuva
„TRANSUNION" BIURAS
Klientas: „TransUnion“
Plotas: 2 600 kv. m
Kaunas, Lietuva

Naujienos

Daugiau

Kontaktai

Justas Bandza
Biurų valdymo grupės vadovas
j.bandza@newsec.lt +370 655 58989
Nuomininkų atstovavimas
Plačiau
Biurų įrengimas
Plačiau
Turto valdymas
Plačiau
Komercinio turto pardavimas
Plačiau
Informuojame, jog, Jums sutikus, šioje svetainėje bus naudojami slapukai (angl. cookies). Daugiau apie slapukus skaitykite čia. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.