Biuro administravimas ir priežiūra, išteklių valdymas | Newsec

Įmonės biuro priežiūra

Klientams, kurie siekia išlaikyti prižiūrėtą biurą, turėti bendrą, specialistų ruošiamą priežiūros planą, suteikti darbuotojams saugią ir patrauklią darbo aplinką, „Newsec“ siūlo biuro priežiūros paslaugą.

Ši paslauga apima įvairias su biuro priežiūra susijusias veiklas: nuo darbo vietų įrengimo iki administratorių ir apsaugos darbuotojų įdarbinimo. Biuro priežiūros paslauga taip pat apima biuro aprūpinimą priemonėmis, sergančio aptarnaujančio personalo pakeitimą, bendravimą su nuomotojais ir nuomininkais, komunalinių paslaugų administravimą ir daug kitų veiklų.

„Newsec“ komanda klientui garantuoja laiku teikiamų paslaugų kokybę pagal patvirtintą biudžetą, visų sąnaudų skaidrumą ir samdomų asmenų kompetenciją.

Biudžeto sudarymas ir sąnaudų valdymas
Santykių su nuomotoju valdymas
Metiniai kokybės auditai ir biuro priežiūros išlaidų prognozės
Biurui reikalingų prekių ar paslaugų pirkimų ir tiekimo koordinavimas
Registratūros darbuotojų pavadavimas atostogų ar ligos atveju

SUSIJUSIOS PASLAUGOS

  • Komercinės ir techninės dalies turto valdymas.
  • Projektinis valdymas.
  • Konsultavimas statybų metu.

 

KODĖL VERTA RINKTIS MUS?

  • Atsakingi ir daug patirties skirtingose turto valdymo srityse sukaupę specialistai.
  • Preciziškas pirkinių biudžetavimas.
  • Ilgalaikis bendradarbiavimas su darbus atliekančiais rangovais.

 

KOKIAS PROBLEMAS LEIDŽIA IŠSPRĘSTI BIURO ADMINISTRAVIMAS?

Ūkinės biuro priežiūros sprendimus priima geriausi savo srities todėl, todėl tuo nebereikia rūpintis patiems.

 

KAM NAUDINGA ŠI PASLAUGA?

Biuro administravimas, darbo vietos įrengimas, administratorių ir apsaugos darbuotojų įdarbinimas ypač aktualus didelėms įmonėms, turinčioms daug nuomos sutarčių.

 

SUTEIKIAMOS KONSULTACIJOS

  • Pirkimų ir procesų valdymo bei optimizacijos.
  • Kasdienės biuro priežiūros koordinavimo.

 

KADA PRAVERČIA BIURO ADMINISTRAVIMAS?

  • Norint būti užtikrintiems dėl biurą prižiūrinčio darbuotojo pakeičiamumo.
  • Siekiant vykdyti pirkimų konkursus.
  • Nenorint vidiniams darbuotojams priskirti šalutinių veiklų.

 

Įgyvendinti projektai

„TRANSUNION" BIURAS
Klientas: „TransUnion“
Plotas: 2 600 kv. m
Kaunas, Lietuva
BIURAS „ROCK IT VILNIUS"
Klientas: „Swedbank“
Plotas: 552 kv. m
Vilnius, Lietuva
BIURAS „MONDAY OFFICE"
Klientas: „Urban Inventors“
Plotas: 500 kv. m
Vilnius, Lietuva

Naujienos

Daugiau

Kontaktai

Justas Bandza
Biurų valdymo grupės vadovas
j.bandza@newsec.lt +370 655 58989
Nuomininkų atstovavimas
Plačiau
Biurų įrengimas
Plačiau
Turto valdymas
Plačiau
Komercinio turto pardavimas
Plačiau
Informuojame, jog, Jums sutikus, šioje svetainėje bus naudojami slapukai (angl. cookies). Daugiau apie slapukus skaitykite čia. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.