Europos NT prekės ženklų reitinge – „Newsec“ pripažinti vieni geriausių Baltijos regione

Europos NT prekės ženklų reitinge – „Newsec“ pripažinti vieni geriausių Baltijos regione

Didžiausiame Europos nekilnojamojo turto prekės ženklų rinkos tyrime Baltijos šalių kontekste pirmąją vietą tarpininkavimo srityje užėmė tarptautinė nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovė „Newsec“. Nekilnojamojo turto prekės ženklų instituto skelbiamame reitinge „Newsec“ prekės ženklas surinko 91.83 prekės ženklo vertės balo iš 100 galimų ir aplenkė regione veikiančius tarptautines NT paslaugas teikiančias įmones „Colliers“ bei „Catella“.

To pačio reitingo kategorijoje „Integruotas NT valdymas“ (angl. Integrated Real Estate Managers) „Newsec“ pateko tarp trijų stipriausių prekės ženklų.

„Lyderio pozicija didžiausiame Europos NT prekės ženklų reitinge ne tik patvirtina „Newsec“ vardo žinomumą komercinio NT rinkoje – tinkamą ir kryptingą įmonės komunikaciją, bet ir klientų lūkesčius atitinkančią teikiamų paslaugų kokybę. Džiaugiamės rinkos dalyvių išreikštu pasitikėjimu ir lojalumu „Newsec“ prekės ženklui“, – sako „Newsec“ generalinis direktorius Ugnius Meidus.

Praeitais metais rinkos tyrime „Newsec“ taip pat užėmė pirmąją vietą tarpininkavimo srityje surinkusi 91.00 prekės ženklo vertės balo ir antrą vietą – kategorijoje „Integruotas NT valdymas“ (angl. Integrated Real Estate Managers).

Berlyne ir Vienoje įsikūręs institutas kasmet vertina Europos NT rinkos prekės ženklų vertę, apklausdamas kiekvienos šalies architektus, turto valdytojus, brokerius, bankus, konsultantus, investuotojus, advokatus ir kitų susijusių verslų atstovus. Jų prašoma skirtingais kriterijais įvertinti NT srities prekės ženklus pagal jų kuriamą vertę.

Tyrimas apima visos Europos nekilnojamojo turto ir susijusios pramonės prekės ženklus, kurie atskirai vertinami pagal verslo sritį ir klasifikaciją rinkoje. Tyrimo autoriai suskirstė reitingo objektus į dešimt skirtingų geografinių grupių. Tyrimo santrauka publikuojama internete, o išsami, beveik 250 puslapių ataskaita kartu su specialistų komentarais išleidžiama atskiru žurnalu.

Iš viso tyrimo metu buvo apklausta daugiau nei 91 tūkst. verslo ekspertų, kurie įvertino daugiau nei 1600 NT prekės ženklų.