„Newsec“ tarpininkavo parduodant prekybos centrą Liepojoje

„Newsec“ tarpininkavo parduodant prekybos centrą Liepojoje

Tarptautinė nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovė „Newsec“ tarpininkavo parduodant prekybos centrą, priklausantį Lords LB Baltic Fund III. Centrinėje miesto dalyje Liepojoje, Latvijoje esantį objektą įsigijęs klientas ir sandorio suma neskelbiami.

Prekybos centre yra įsikūrę 25 nuomininkai, didžiausi iš jų – mažmeninės prekybos tinklas „Rimi“ ir namų apyvokos prekių parduotuvė „JYSK“, nuomojamas plotas siekia apie 6,3 tūkst. kv. m.

„Šis prekybos centras yra vienas populiariausių Liepojoje, gyventojų ir miesto svečių pamėgtas dėl išvystytos infrastruktūros, strategiškai patogios lokacijos ir prekybos centro lankytojų poreikiams pritaikytos automobilių stovėjimo aikštelės. Taip pat reikšmingas prekybos centre esantis platus prekių ir paslaugų asortimentas“, – vardija Linas Žilevičius, bendrovės „Newsec“ vyresnysis investicijų konsultantas.

Svarbus atsparumas sukrėtimams rinkoje

L. Žilevičiaus teigimu, tokios paskirties objektų segmentas išlieka patrauklus tiek tarp vartotojų, tiek investuotojų: „COVID-19 pandemijos metu išryškėjo, jog prekybos centrai, kuriuose didžiąją dalį nuomojamo ploto užima maisto mažmenininkai, išlieka patrauklūs investuotojams kaip stabilų finansinį srautą generuojanti investicija, kadangi pasižymi atsparumu rinkos nuosmukiams ar kitiems sukrėtimams rinkoje.“

Skaičiuojama, kad per metus šiame prekybos centre apsilanko beveik 2,5 mln. pirkėjų, nors Liepojoje veikia dar 5 panašaus tipo prekybos centrai. Karantino metu prekybos centras nebuvo uždarytas ir „Rimi“ toliau funkcionavo. Nepaisant COVID-19 įtakos mažmeninės prekybos rinkai, prekybos centro nuomininkai nesikeitė.

Anot konsultanto, sėkminga prekybos centro veikla bus tęsiama ir papildomų investicijų skirti nereikės. Objektą įsigijęs klientas prekybos centro paskirties keisti neplanuoja, taip pat išliks tie patys nuomininkai.

Investicijos antriniuose šalies miestuose

„Latvijoje, kaip ir kitose valstybėse, įprastai didieji prekybos centrai fokusuojasi į sostinę – Rygą, tačiau karantino metu išryškėjo tendencija, jog mažmeninė prekyba maisto produktais yra vartotojams reikalingas ir atsparus segmentas. Dėl to šiam segmentui lokacija nėra tokia svarbi – tiek sostinėje, tiek antriniuose šalies miestuose bus jaučiama paklausa“, – teigia L. Žilevičius.

Ekspertas atkreipia dėmesį, kad tokio dydžio investicija į ne sostinėje esantį prekybos centrą rodo rinkos likvidumą. Tokios objekto charakteristikos kaip – geras pasiekiamumas, stabilūs, ilgalaikiai nuomininkai bei tvari veikla – svarbiausi rodikliai investuotojams.


Informuojame, jog šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Daugiau apie slapukus skaitykite čia. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.