„Newsec“ valdomam Kauno „Akropoliui“ – rekordiniai metai
2023 m. Kauno „Akropoliui“ buvo rekordiniai tiek nuomininkų apyvarta, tiek lankytojų srautais, tiek apsipirkimų skaičiumi. Pernai prekybos centro nuomininkų apyvarta didėjo 7 procentais, lankytojų srautas augo 7 proc. lyginant su 2022 m., o apsipirkimų skaičius augo 5 proc.
„Kauno „Akropolio“ rezultatai praėjusiais metais ne tik pasiekė priešpandeminį lygį, tačiau ir pagerino ankstesnius rekordus. Gerėjančias vartotojų nuotaikas fiksavo ir augęs vartotojų pasitikėjimo rodiklis, ir atitinkami prekybos centro rodikliai. Taigi, išlaikėme ir padidinome savo aktualumą, pasiekėme proveržį – pasiūlėme platų naujų ir atsinaujinusių prekių ženklų asortimentą, kuris pateisino pirkėjų lūkesčius ir atitiko verslo partnerių interesus“, – sako Kauno „Akropolio“ valdytoja Brigita Kuodytė.
Lankytojų dėmesys – mados ir grožio segmentui
Populiariausios tarp Kauno „Akropolio“ lankytojų pernai buvo drabužių parduotuvės, sugeneravusios net 21 proc. visos metinės apyvartos.
„Prekybos centre ne tik atsidarė išskirtinės naujos parduotuvės, bet ir esami ilgamečiai nuomininkai parduotuves atnaujino pagal savo naujausias koncepcijas, plėtėsi, stiprino pozicijas. Siūlome vieną didžiausių mados ir grožio prekių ženklų asortimentą Kaune – rezultatai rodo, jog būtent to klientai iš mūsų ir tikisi: net ir sudarydamas didžiausią apyvartos dalį, drabužių segmentas pernai dar sėkmingai augo“, – sako B. Kuodytė.
Nuo birželio Kauno „Akropolyje“ pradėjo veikti pirmoji Kaune fizinė bei pirmoji Baltijos šalyse naujausio koncepto „Swarovski“ parduotuvė. Spalį atsidarė pirmoji Kaune itališkų rankinių parduotuvė „Coccinelle“, o jau pamėgta drabužių bei aksesuarų parduotuvė „Marella“ pasitiko lankytojus erdvesnėse, pagal naujausią prekės ženklo koncepciją įrengtose patalpose, siūlydama gausesnį prekių pasirinkimą. Pernai reikšmingai atsinaujino ir išsiplėtė prekių ženklo „Sportland“ parduotuvė, pradėtas įgyvendinti aukštosios parfumerijos „Crème de la crème“ parduotuvės atnaujinimas ir plėtra.
Tendencijos Kauno „Akropolyje“ išsilaiko ir 2024-aisiais. Prekybos centras šiemet toliau plės mados ir grožio asortimentą: naujose didesnėse patalpose atsidarys vienintelė Lietuvoje „Replay“ parduotuvė, tapsianti viena didžiausių Europoje, į didesnes patalpas kelsis „Audimas“, naujoje vietoje įsikurs „Wawa“. Planuojama atidaryti ir pirmąją Kaune „Calvin Klein“ mados namų parduotuvę.
Sparčiausias augimas – kosmetikos ir parfumerijos segmente
Kauno „Akropolyje“ pernai ženkliausiai apyvarta augo kosmetikos ir parfumerijos segmente – 18 proc. Juvelyrikos ir dovanų srityse fiksuotas 15 proc. apyvartų augimas, restoranų ir kavinių – 14 proc., knygų ir kanceliarinių reikmenų – 13 procentų. Augimas fiksuotas ir vaikų prekių, drabužių, apatinio trikotažo, sporto ir laisvalaikio, avalynės, technikos bei kitose srityse.
„Pastaraisiais metais aplink Kauno „Akropolį“ esanti centrinė miesto dalis sparčiai vystėsi, čia kūrėsi nauji traukos objektai, biurų kompleksai, plėtėsi gyvenamojo būsto sektorius. Į šiuos pokyčius reagavo ir prekybos centre įsikūrę verslai, vykdę plėtrą, ir, atitinkamai, mes, sudarę jiems galimybę plėstis ir atsinaujinti, kad atlieptų augančių lankytojų srautų poreikius. Džiaugiamės, kad galėjome prisidėti prie savo klientų sėkmės“, – sako B. Kuodytė.
2023 m. kone visuose segmentuose augo prekių krepšelis (vieno pirkimo metu išleidžiama vidutinė suma), o pats apsipirkimų skaičius Kauno „Akropolyje“ didėjo 5 proc., lyginant su ankstesniais metais.
Augimo tendencijas prekybos centrui pavyko išlaikyti ir gruodį, kuris prekyboje kasmet būna pats intensyviausias. Juvelyrikos ir dovanų segmente šį mėnesį fiksuotas net 25 proc. apyvartos augimas, beveik penktadaliu (19 proc.) augo technikos parduotuvių apyvarta, po keliolika procentų išaugo kosmetikos ir parfumerijos (17 proc.), restoranų ir kavinių (13 proc.), drabužių parduotuvių (12 proc.) apyvartos, lyginant su gruodžio mėnesiu 2022 m.
Prekybos centras Kauno „Akropolis“ priklauso Vokietijos investiciniam fondui „Deka Immobilien GmbH“ ir yra valdomas bendrovės „Newsec“.