Po veiklos apribojimų, prekybos segmente naujų bendradarbiavimo formų paieškos

Po veiklos apribojimų, prekybos segmente naujų bendradarbiavimo formų paieškos

Tarptautinės nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovės „Newsec“ vaizdo  interviu  kalbinamas „Aprangos“ grupės vadovas Rimantas Perveneckas.

Rimanto Pervenecko, „Aprangos“ grupės vadovo teigimu, karantino metu Lietuvoje buvo uždarytos visos „Aprangos“ parduotuvės. Estijoje buvo uždarytos visos, veikiančios prekybos centruose, o Latvijoje nebuvo galima dirbti tik savaitgaliais.

„Mados prekės nėra pirmo būtinumo prekių kategorija. Kai neveikia teatrai, pramogos, restoranai – žmonės neturi dėl ko puoštis. Parduotuvių uždarymas jau padarė ženklią įtaką grupės 2020 m. uždirbtam pelnui bei atitinkamai finansiniams rodikliams,“ – teigia R. Perveneckas.

Pasak eksperto, sunkmečiu paaštrėjo ir nuomos santykiai su prekybos centrais. „Aprangos“ grupės vadovas mano, kad abiem pusėms reikėtų pasimokyti iš naujos situacijos ir nebandyti būti viršesniu vieniems už kitus.

„Karantinas prekybininkus verčia ieškoti įvairesnių formų tiek patalpų nuomos, tiek sutarčių architektūroje. Manau, po karantino abi pusės turėtų peržiūrėti nuomos sutarčių sąlygas, o naujos sutartys iš esmės jau atrodys kitaip,“ – patikslina „Aprangos“ grupės vadovas.

Pasak jo, prekyba keisis ir reaguos į esamą realybę: vartojimas bus mažesnis, augs on- line pardavimai, o prekybos centrai turės pergalvoti savo pozicionavimą ir prisitaikyti prie naujų realijų, kurios ateityje gali labai greitai keistis ir reakcija bus svarbiausias veiksnys sėkmingo darbo ateityje.

„Newsec“ turto valdymo grupės vadovės Baltijos šalyse Ridos Kalvaitienės teigimu, nuomos santykių šalys visada ieško abipusiai priimtino sprendimo variantų esant nepalankioms verslui aplinkybėms.

„Prekybos centrai sėkmingai veikia tik tada, kai nuomotojas ir nuomininkas dirba kartu kaip tandemas ir siekia tų pačių tikslų. Tikimės, kad abi šalys ieškos geriausio sprendimo siekiant pritraukti ir išlaikyti pagrindinį prekybos verslo „karalių“ – pirkėją,“ – teigia R. Kalvaitienė.

Daugiau informacijos rasite „Newsec“ video reportaže su analizės ir tyrimų paslaugų grupės vadovu Baltijos šalyse Mindaugu Kulboku ir „Aprangos“ grupės vadovu Rimantu Pervenecku.